čtvrtek 4. června 2009

Rekapitulace záhad seriálu Lost


Vzhledem k velmi překvapivému závěru páté sézony, jsem se rozhodl pro rekapitulaci celého seriálu. Na celý příběh se teď totiž dá nahlížet v jiném světle, než v předchozích sériích.Celý příběh si chci připomenout hlavně z toho důvodu, že mám v hlavě jistou terorii(která mimojiné vznikla i díky dalším diskutujícím ve vlákně ABC) a rád bych si tak tuto teorii potvrdil pomocí dalších argumentů, případně zcela vyvrátil díky nově objeveným skutečnostem:) K opětovnému sledování seriálu mě také inspiroval projekt Lost rewatch. Dalším tahákem pro opětovné shlédnutí je pro mě také fakt, že se mi dostal do ruk seriál v DVD verzi a tedy s prostorovým 5.1 zvukem, takže jak jistě mnozí z vás okusili, poslechvý zážitek je oproti obyčejnému stereu někde jinde(např. pověstný šepot je v originále rozložen zvlášť do tří předních kanálů:)Jak vidite tak projekt Lost rewatch má jistý harmonogram, ve kterém je každému týdnu do konce roku 2009 přiřazen jistý počet epizod. Osobně ještě nevím, jak mi čas a chuť dovolí plnit tento harmonogram, každopádně zatím mám v plánu se držet počtu epizod na jeden týden a stihnout tak celý projekt před začátkem 6. sezony.

Jak souvisí projekt s mým blogem?

Prostřednictvím tohoto blogu bych rád v jistých intervalech(jak čas dovolí) zveřejňoval záhady vždy ke zhruba 4 dílům seriálu, tedy tak jak jdou díly po sobě až do konce páté série. Bude se jednat o mé "záhády záhad" a zároveň se pokusím k těmto záhadám nabídnout i možné vysvětlení. Každý vidí záhady v seriálu jinde, já se ovšem pokusím vybrat takové záhady, které by mohla vysvětlit moje teorie, tedy např. botu na stromě z pilotního dílu řešit nebudu:)Případně i záhady, které moje teorie vysvětlit zatím neumí, ale v souvislosti s příběhem mě něčím zaujmoua pokusím se tak najít jejich možné řešení na základě mých znalostí příběhu. Doufám, že se mi tak touto cestou podaří i díky vaším reakcím moji teorii vypilovat. Teorii bych potom rád zveřejnil ještě před začátkem 6.sezony.

Takže tedy v brzké době se můžete těšit na moje záhady z těchto dílů:
  • 1.01 Pilot
  • 1.02 Pilot, Part 2
  • 1.03 Tabula Rasa
  • 1.04 Walkabout

2 komentáře:

  1. Ahoj, docela propracovaná a zajímavá teorie :o). Jen tak dál, ráda si zas něco přečtu. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní1:Díky, jak čas dovolí se to tu pokusím průběžně aktualizovat:)

    OdpovědětVymazat